اپلیکیشن MeMuzic

این وبلاگ برای معرفی و راهنمای اپلیکیشن MeMuzic با امکان پرسش و پاسخ و نظر سنجی طراحی شده است .

اپلیکیشن MeMuzic

این وبلاگ برای معرفی و راهنمای اپلیکیشن MeMuzic با امکان پرسش و پاسخ و نظر سنجی طراحی شده است .

افزودن دسته جدید

منظور از دسته آیتم های لیست دوم می باشند که زیر شاخه دسته اول هستند. در لیست اول گروه ها تعیین می شوند و در لیست دوم دسته ها.

در می موزیک فقط 10 گروه وجود داشته که در دیتا بیس آماده که در هنگام نصب برنامه در اختیار کاربران قرار می گیرد، چند گروه از این 10 گروه از قبل تکمیل شده اند مانند گروه "برترین ها" ، گروه " ایرانی" ، گروه "امریکایی" و ... اما در ادامه گروه هایی با نام (افزودن) وجود داشته که  خالی هستند و شما می توانید با تعیین نام برای این آیتم ها، گروه جدید را برای خود بسازید. مثلاً می توانید برای رمز های شخصی خود یک گروه بسازید. برای اینکار یکی از آیتم های (افزودن) را به"رمزهای شخصی" (یا نامی دیگر) تغییرنام دهید سپس می توانید به کمک علامت افزودن لیست دوم که به صورت یک دایره در گوشه لیست دوم ظاهر می شود، یک دسته جدید ایجاد کنید.

یک نکته مهم درخصوص لیست دوم عبارت " علاقه مندی ها" در این لیست بوده که قابل ویرایش یا حذف کردن نمی باشد و وظیفه آن نگهداری آیتم های علاقه مندی است که در حین کار با برنامه ذخیره می کنید. توضیحات بیشتر علاقه مندی ها

نکته مهم دیگر در خصوص افزودن دسته جدید این است که اگر بار اولی باشد که اینکار را انجام می دهید، یک صفحه راهنمای ایجاد دسته جدید ظاهر می شود که کلیه کارهای مربوطه از تغییر نام گروه تا افزودن آیتم را آموزش می دهد و مطابق شکل زیر است:

چنانچه تیک عدم نمایش مجدد در این صفحه را زده باشید دیگر این پنجره نمایان نخواهد شد و اگر قصد نمایش مجدد این راهنما را داشته باشید، صفحه اصلی را به چپ بکشید تا منو نمایان شود و در منو عبارت "راهنمای افزودن دسته" را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب علامت افزودن دسته جدید در لیست دوم ، صفحه ویرایش لیست دوم گشوده می شود که مطابق با شکل زیر خواهد بود:

در این صفحه برای ایجاد دسته جدید کافیست نام دسته را در قسمت "آیتم مورد افزایش" وارد کرده و دکمه افزودن زیر آن را بزنید. در اینصورت مشاهده می کنید که در لیست پایین این صفحه، نام آیتم ایجاد شده نمایش داده می شود که در همین جا می توانید آن را تغییر نام داده و یا آن را حذف کنید. 

برای اینکار آیتم مورد نظر در لیست را لمس کرده  تا به قسمت ویرایش وارد شود در این لحظه می توانید آن را اصلاح کرده و دکمه ویرایش را بزنید تا تغییرات اعمال گردد و یا اینکه دکمه حذف را بزنید تا پاک شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد