اپلیکیشن MeMuzic

این وبلاگ برای معرفی و راهنمای اپلیکیشن MeMuzic با امکان پرسش و پاسخ و نظر سنجی طراحی شده است .

اپلیکیشن MeMuzic

این وبلاگ برای معرفی و راهنمای اپلیکیشن MeMuzic با امکان پرسش و پاسخ و نظر سنجی طراحی شده است .

پشتیبان گیری از اطلاعات شخصی به تاریخ هر روز

پشتیبان گیری

برای تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات شخصی خود دکمه "بانک اطلاعاتی" در پایین صفحه اصلی را بزنید تا پنجره شکل زیر نمایان شود.


اولین دکمه در این پنجره پشتیبان گیری بوده که با رنگ قرمز مشخص است. کار این دکمه تهیه یک نسخه پشتیبان در پوشه برنامه و در پوشه دانلود است.

نکته مهم 

بهتر است پس از افزودن چند متن به برنامه یا بطور منظم ( مثلاً هفته ای یک بار ) از این دکمه استفاده شود تا اگر مشکلی برای برنامه و یا گوشی تان به وجود آمد بتوانید به کمک آن فایل پشتیبان دوباره برنامه را به نقطه ای باز گردانید که پشتیبان گیری انجام شده است.

نکته با اهمیت  دیگردر این قسمت این است که با فشردن دکمه پشتیبان گیری، یک فایل به نام دیتابیس فعلی برنامه و با تاریخ شمسی همان روز ایجاد می شود. تاریخ شمسی به صورت هشت رقمی بوده که چهار رقم اول مربوط به سال، دو رقم بعدی مربوط به ماه و دو رقم انتها مربوط به روز است که با دیدن این فایل های پشتیبان در گوشی تان می توانید متوجه شوید که هر کدام از این فایل ها در چه روزی ایجاد شده اند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بعد از ایجاد فایل پشتیبان در گوشی، یک پیام موفقیت آمیز نمایش داده می شود.

برای حفاظت بیشتر از فایل پشتیبان ساخته شده ، شما می توانید این فایل را در تلگرام نگهداری کرده و یا برای دوستان خود در سایر شبکه های اجتماعی بفرستید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد