اپلیکیشن MeMuzic

این وبلاگ برای معرفی و راهنمای اپلیکیشن MeMuzic با امکان پرسش و پاسخ و نظر سنجی طراحی شده است .

اپلیکیشن MeMuzic

این وبلاگ برای معرفی و راهنمای اپلیکیشن MeMuzic با امکان پرسش و پاسخ و نظر سنجی طراحی شده است .

کسب درآمد از می موزیک

کسب در آمد از  MeMusic

  کسب درآمد از می موزیک


برای کسب درآمد از می موزیک لازم است متن ترانه هایی که هنوز در می موزیک درج نشده را برای می موزیک آماده کرده و به نشانی تعیین شده ارسال کنید. ترانه های ارسالی باید از شرایط زیر برخوردار باشند:

۱- متن ترانه های ارسالی باید از ترانه ها و خواننده های مجاز باشند

۲- متن ترانه ها نباید قبلاً در می موزیک بارگذاری شده باشند

۳- ترانه های ارسالی اشکالات لغت نامه ای و نگارشی نداشته باشند

۴- تمامی فیلدهای ترانه تکمیل شده باشند مخصوصا قسمت توضیحات که باید ترجمه ترانه هایی باشد که یا محلی هستند و یا به زبانی دیگر سروده شده اند.

۵- ترانه های ارسالی باید دارای لینک فایل صوتی باشند 

6- متن ترانه نباید بیشتر از متن شعر خواننده باشد (متن ترانه را به ازای صدای خواننده تکمیل کنید و از درج علائم و کارکترهای اضافی پرهیز کنید)

  

به عنوان مثال ترانه های دسته گیلکی که توسط خوانندگان گیلانی مجاز خوانده شده اند همه دارای ترجمه فارسی بوده و دارای لینک دانلود ترانه هستند 

عزیزانی که اهل استان هایی با گویشی بجز فارسی هستند می توانند ترانه های محلی خود که از شرایط ذکر شده فوق برخوردار هستند را آماده کرده و برای ما ارسال نمایند  مانند ترانه  دسته های:

 ترکی ، کردی ، مازندرانی ، بندری ، عربی ، بختیاری ، شیرازی ، لری و ...

نکته : قسمت توضیحات ترانه برای ترانه های فارسی زبان  اطلاعات تکمیلی ترانه مانند بیو گرافی خواننده ، نام آهنگ ساز ، شاعر و .... است به شرطی که تکراری نباشد مثلاً اگر در دسته ای ۱۰ ترانه از یک خواننده وجود دارد نباید توضیحات ترانه های این خواننده شبیه هم باشند برای اینکار کل توضیحات را به ۱۰ قسمت تقسیم کرده و قسمت توضیحات هر ترانه را به یکی از این بخش ها یا توضیحات یا بیوگرافی اختصاص دهید حتی می توانید قسمت توضیحات را با اطلاعات مهمی از نوع موسیقی تکمیلی کنید مثل ؛ آیا می دانید ...

برای اینکار ابتدا دسته دلخواه خود را در لیست دوم ایجاد کرده سپس طبق راهنمای می موزیک ترانه های مورد نظر خود را به آن دسته اضافه کنید و در نهایت از طریق اشتراک گذاری می موزیک برای ما ارسال کنید


روش محاسبه درآمد


هر ترانه دارای قسمت‌هایی شامل:

  • نام خواننده
  • نام ترانه
  • متن ترانه
  • متن توضیحات
  • و لینک دانلود است

درصورتی که ترانه ارسالی شما از شرایط ذکر شده فوق برخوردار باشد و مورد تایید کارشناسان می موزیک قرارگیرد،  به ازای هر کلمه  همه قسمت های ترانه 6 تومان  پرداخت می شود

به عنوان مثال،  ترانه (مغرور) از محسن اشوان دارای 261 کلمه است که رقم پرداختی به برای این ترانه 1.566 تومان خواهد بودو رقم دریافتی  نسبت به مجموع ترانه های ارسالی متفاوت خواهد بود.

مثلاٌ به صورت میانگین به ازای 4 ساعت کاری در حدود 40 ترانه قابل آماده سازی بوده و چنانچه هر ترانه را حدود 1500 تومان در نظر بگیریم 60 هزار تومان به ازای 4 ساعت دریافت خواهید کرد و در صورت ارسال ترانه  های بیشتر،  این رقم نیز افزایش خواهد یافت.


نحوه آماده سازی و ارسال اثر

  1. برای ارسال اثر خود ابتدا باید یک دیتا بیس جدید ایجاد کنید. نحوه ایجاد دیتابیس جدید
  2. بعد نامی گروه و دسته را لیست های اول و دوم تغییر و ایجاد کرده و با افزودن آیتم جدید اقدام به ایجاد ترانه همراه با سایر ملزومات آن کنید.(این کار در مثال موجود در ایجاد دیتا بیس آورده شده است.)
  3. در مرحله بعد یک بازنگری روی متن های خود انجام داده تا اگر نیاز به اصلاح داشت آن را ویرایش کنید.
  4. سپس ان را از طریق گزینه اشتراک گذاری برای ما ارسال کنید. نحوه اشتراک گذاری بانک اطلاعاتی

تیم می موزیک اثرات ارسالی شما عزیزان را کمتر از 24 ساعت بررسی و در صورت تایید، کارمزد آن به موجودی حساب کاربری شما افزوده می شود. شما می توانید از موجودی خود برای خرید اشتراک های درون برنامه ای استفاده کرده و یا تقاضای واریز آن به کارت بانکی خودرا نمایید که در اینصورت مبلغ کارکرد شما به کارت بانکی شما واریز خواهد شد.


آی دی تلگرام جهت ارسال دیتابیس

@Shihan_Prog

لینک ورود مستقیم به اپلیکیشن تلگرام