اپلیکیشن MeMuzic

این وبلاگ برای معرفی و راهنمای اپلیکیشن MeMuzic با امکان پرسش و پاسخ و نظر سنجی طراحی شده است .

اپلیکیشن MeMuzic

این وبلاگ برای معرفی و راهنمای اپلیکیشن MeMuzic با امکان پرسش و پاسخ و نظر سنجی طراحی شده است .

درج ترانه های محبوب در لیست علاقه مندی ها در هر گروه

در هر گروه یک دسته "علاقه مندی"  به صورت پیش فرض در لیست دوم وجود داشته که قابل ویرایش ، تغییر نام و یا حذف کردن نبوده و  توسط خود برنامه مدیریت می شود. وقتی که یکی از ایتم های لیست سوم را لمس می کنید پنل نمایش متن ترانه ها نمایان می شود در این پنل می توانید این ترانه را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید.

افزودن ترانه به لیست علاقه مندی ها

برای افزودن یک ترانه به لیست علاقه مندی ها وقتی که پنل نمایش متن همان ترانه باز باشد، لمس علامت قلب در گوشه پایین و چپ این پنل، آن ترانه را به لیست علاقه مندی ها اضافه می کند.

وقتی علامت قلب را لمس کنید قرمز می شود که به معنای این است که این ترانه به علاقه مندی ها اضافه شده است اگر دوباره آن را لمس کنید ان ترانه از لیست علاقه مندی ها حذف می شود.

وقتی ترانه ای به لیست علاقه مندی ها اضافه می شود، شمارنده دسته علاقه مندی ها (در لیست دوم) تغییر می کند شماره جلوی دسته "علاقه مندی ها" نشان می دهد که چند ترانه به عنوان علاقه مندی در آن گروه وجود دارد.

برای مشاهده ترانه های داخل دسته "علاقه مندی ها" همانند سایر آیتم های لیست دوم کافیست  عبارت علاقه مندی ها در لیست دوم را لمس کنید یا اگر در حین نمایش متن ترانه هستید (شکل بالا) ، تیک کنار قلب را بزنید.

در واقع این گزینه برای گلچین کردن ترانه های هر گروه است شما می توانید ترانه های محبوب خود در هر دسته از آن گروه را به دسته علاقه مندی اضافه کنید و همه ترانه های محبوب خور را در یک دسته اشته باشید.

مثلاً دسته علاقه مندی در گروه ایرانی می تواند مجموعه ای از ترانه های محبوب شما از دسته های گلچین ایرانی ، گیلکی ، ترکی و غیره در کنار هم باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد