اپلیکیشن MeMuzic

این وبلاگ برای معرفی و راهنمای اپلیکیشن MeMuzic با امکان پرسش و پاسخ و نظر سنجی طراحی شده است .

اپلیکیشن MeMuzic

این وبلاگ برای معرفی و راهنمای اپلیکیشن MeMuzic با امکان پرسش و پاسخ و نظر سنجی طراحی شده است .

راهنمای سریع با قابلیت توضیحات بیشتر با اتصال به وبلاگ

پس از اینکه می موزیک را نصب کردید و پس از مرحله ثبت نام، راهنمای سریع به نمایش در می آید که در 7 صفحه توضیحاتی درباره کارکرد برنامه را به کاربر آموزش می دهد.

در هرصفحه یک لینک توضیحات بیشتر وجود داشته که توضیحات تکمیلی مربوطه از وبلاگ می موزیک را در همین صفحه نمایش می دهد. با انتخاب دکمه "بعدی" به صفحه بعد هدایت می شوید.

طراحی این راهنما به گونه ای است که در حین آموزش می توانید عمل ذکر شده را انجام دهید مثلاً در توضیحات لیست اول ذکر شده که با نگه داشتن هر آیتم این لیست می توانید نام آن را به دلخواه تغییر دهید حال در همین صفحه می توانید همین کار را انجام دهید. یا در صفحات بعدی می توانید در حین اجرای راهنما کلید های افزودن ، جستجو و بانک را لمس و برنامه مربوطه را اجرا کنید.

در این راهنما همواره می توانید به صفحات قبلی و بعدی رفته و توضیحات تکمیلی را از توضیحات بیشتر دریافت و مطالعه کنید.

یک نکته مهم در خصوص این راهنما این است که بعد از اینکه به صفحه آخر راهنما رسیدید،  کلید "بعدی" به "خروج" تغییر کرده و بعد از  زدن کلید "خروج" دیگر برنامه راهنما در اجرا های بعدی نمایان نخواهد نشد و اگر قصد مطالعه مجدد راهنما را داشتید باید صفحه اصلی می موزیک را به چپ کشیده تا منو نمایان شود سپس عبارت راهنما را در منو لمس کنید.

نکته مهم بعدی این است که توضیحات درج شده در راهنمای سریع بسیار مختصر بوده و حتی ممکن است در هر به روز رسانی دستحوش تغییرات شود بنابراین در نظر داشته باشید که توضیحات راهنمای اصلی همواره در وبلاگ است که با هر تغییراتی در برنامه، به روز رسانی شده و شرح بیشتری از برنامه را برای کارکرد بهتر و آسان تر در اختیار کاربران قرار می دهد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد