اپلیکیشن MeMuzic

این وبلاگ برای معرفی و راهنمای اپلیکیشن MeMuzic با امکان پرسش و پاسخ و نظر سنجی طراحی شده است .

اپلیکیشن MeMuzic

این وبلاگ برای معرفی و راهنمای اپلیکیشن MeMuzic با امکان پرسش و پاسخ و نظر سنجی طراحی شده است .

نمایش لحظه ای لایک های ترانه ها

نمایش لحظه ای لایک های ترانه ها

لایک هایی که در می موزیک روی ترانه ای انجام می دهید بر روی امتیاز یا رتبه ترانه در سرور می موزیک تاثیر گذار هستند. 

طیقه لایک کردن یک ترانه

ابتدا لازم است  نام ترانه مورد نظر در لیست سوم را بزنید تا پنجره نمایش متن ترانه گشوده شود.

در این شکل به رتبه ترانه اول در لیست سوم نگاه کنید. رتبه ترانه پازل بند- هستی عدد 123 می باشد. این عدد در سمت چپ علامت دست (لایک)  نیز نشان داده می شود.  در این شکل عبارت 123-0 به این معنی است که شما تا کنون این ترانه را لایک نکرده اید

در سمت راست لایک نیز آمار لایک روزانه نمایش داده می شود. در این شکل عبارت  به این معنی است که هنوز امروز لایکی نکرده اید.

برای لایک این ترانه لازم است علامت دست یا لایک را یک بار لمس کنید. با این کار عبارت 123-0 به عبارت 124-1 تغییر خواهد کرد و به این معنی است که این ترانه 124 لایک دارد و یک لایک آن به توسط شما انجام شده است. 

همچنین عبارت سمت راست نیز به  تغییر کده است به این معنی که شما یک لایک از 10 لایک خود در امروز را انجام داده اید.

نکته1: اگر در این حالت دوباره علامت لایک را لمس کنید به این معنا است که شما از لایک خود منصرف شده اید بنابراین لایک شما از این ترانه برداشته شده و پیامی هم در این خصوص نمایان خواهد شد.

نکته 2: تاثیر لایک های اپلیکیشن می موزیک در سرور می موزیک هر دقیقه یکبار انجام می شود. یعنی ممکن است شماره لایک ترانه در سمت چپ لایک با شماره لایک ترانه در جلوی ترانه در لیست سوم متفاوت باشد. شماره لایک ترانه در سمت چپ لایک بلافاصله با لمس لایک تغییر می کند اما شماره لایک ترانه در لیست سوم نتیجه لایک ها از سرور بوده و هردقیقه یکبار تغییر خواهد کرد.

حال با توجه به فاصله زمانی لایک شما از لحظه تغییر ، ممکن است این دو عدد را متفاوت ببینید اما در کمتر از یک دقیقه مثل هم خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد