اپلیکیشن MeMuzic

این وبلاگ برای معرفی و راهنمای اپلیکیشن MeMuzic با امکان پرسش و پاسخ و نظر سنجی طراحی شده است .

اپلیکیشن MeMuzic

این وبلاگ برای معرفی و راهنمای اپلیکیشن MeMuzic با امکان پرسش و پاسخ و نظر سنجی طراحی شده است .

10 لایک در هر روز برای هر کاربر

 10 لایک در هر روز برای هر کاربر

از انجائیکه نقش کاربران می موزیک در تعیین برترین ترانه های هفته و ماه و سال بسیار حیاتی است، به همین دلیل قواعدی برای لایک کردن ترانه ها در نظر گرفته شده تا جلوی رای دهی غیر واقعی گرفته شده و ترانه ای براثر تلاش عده ای محدود لایک بالا دریافت نکرده و ترانه برتر، حاصل رای جمع زیادی از کاربران باشد.

یکی از راه های  به دست آوردن لایک واقعی یک ترانه، محدود کردن تعداد لایک است در اینستاگرام این امکان برای هر عکس و فرد یکی است این الگو در این اپلیکیشن نیز به کار رفته به گونه ای که نمی توانید یک ترانه را بیش از یک بار در روز لایک کنید اما این تفاوت در اینجا وجود دارد که در روز دیگر می توانید مجدداً  آن را لایک کنید! 

البته این امکان در نظر سنجی از کاربران پرسیده می شود و چنانچه نظرکاربران مخالفت با این قاعده باشد در ورژن بعدی می موزیک این قاعده اصلاح خواهد شد.

برای شرکت در نظر سنجی به ابتدای صفحه رجوع کنید!

علت این امر این است که ترانه ها نیاز به فضای رقابتی بیشتری نسبت به عکس ها دارند و کاربران با این امکان می توانند رتبه ترانه محبوب خود را بیشتر و بیشتر بالا ببرند. حال وقتی تعداد مجاز لایک های روزانه تا 10 لایک باشد آنگاه کاربران با دقت بیشتری ترانه ها را لایک خواهند کرد به عبارت دیگر چون منابع لایک محدود است، نمی توان هر ترانه ای را لایک کرد و فقط ترانه هایی که به نظر کاربران ارزش بالاتری دارند لایک خواهند گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد