اپلیکیشن MeMuzic

این وبلاگ برای معرفی و راهنمای اپلیکیشن MeMuzic با امکان پرسش و پاسخ و نظر سنجی طراحی شده است .

اپلیکیشن MeMuzic

این وبلاگ برای معرفی و راهنمای اپلیکیشن MeMuzic با امکان پرسش و پاسخ و نظر سنجی طراحی شده است .

افزودن

افزودن

در پایین صفحه اصلی برنامه یک ابزار برای افزودن وجود دارد با انتخاب این ابزار به صفحه افزودن وارد می شوید در این قسمت وارد کردن سه آیتم الزامی است:

 نام خواننده ، نامه ترانه و متن محتوا برای نمایش است 

در همین قسمت ابزاری برای انتخاب فایل از گوشی و دانلود فایل از سرور ها وجود داشته که دقیقاً مطابق با آنچه که در قسمت ویرایش لیست سوم گفته شد رفتار می کنند. 

همچنین می توانید متن دوم ترانه که می تواند توضیحات تکمیلی در خصوص آن ترانه مانند نام آهنگ ساز نام نوازده ها و یا بیوگرافی خواننده را در این قسمت وارد کنید همچنین می توانید ترجمه متن ترانه را هم در این قسمت وارد کنید. 

منظور از وارد کردن، یا کپی پیست است و یا تایپ کردن است که هر دو امکان وجود دارد

منظور از تایپ کردن این است که متن ترانه را مطابق با آنچه که در خاطرتان دارید بنویسید و یا از یک پلیر به آن ترانه گوش دهید و متن آن را تایپ کنید. 

اما منظور از کپی پیست، یعنی اینکه متن یک ترانه را از سایت های موسیقی پیدا کرده در همان سایت روی متن نگه داشته و آن را کپی کنید و در این قسمت آن را پیست یا جایگذاری کنید. 

در پایان هم دکمه ذخیره را بزنید اما قبل از ذخیره دقت کنید تا دسته بندی آن ترانه صحیح باشد. 

 

 انتخاب شاخه مناسب

نکته مهم در این خصوص این است که لیست دسته بندی های این قسمت بستگی به این دارد که در صفحه اصلی کدام آیتم لیست اول انتخاب شده باشد. (لیست کشورها) اگر ایرانی باشد محتوای دسته بندی های ایرانی نمایش داده خواهند شد. 

بنابراین اگر قصد افزودن یک ترانه به ترانه های کشوری مثلاً هند را دارید باید از ابتدا کشور هند را در صفحه اول زده باشید و بعد ابزار افزودن را بزنید.

 اگر آن ترانه در لیست کشورهای  پیش فرض نیست می توانید روی یکی از آیتم های لیست یک نگه داشته و نام آن کشور جدید را اضافه کنید. 

به عنوان مثال : فرض کنید قصد افزودن ترانه ای اسپانیایی را دارید در صورتی که در لیست کشورهای لیست اول نیست. هم می توانید روی یکی از کشورهای موجود نگه داشته و نام آن را به اسپانیایی تغییر دهید و هم می توانید روی یکی از آیتم های لیست اول که عبارت افزودن دارند نگه داشته و آن را به اسپانیایی تغییر دهید و سپس ابزار افزودن پایین صفحه را بزنید. و در ادامه مراحل فوق را از ابتدا دنبال کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد